New York dag 3!

Blev ingen uppdatering igårkväll så den om gårdagen kommer nu istället.. 
 
Dagen inleddes med att vi gick till Times Square och shoppa lite, eller kollade runt iallafall. Efter det blev det en stor brunch på kitchenette, ett av mina favoritställen i New York. De har världens godaste pancakes och hela inredningen är supermysig och söt! Blev en perfekt start innnan vi fortsatte med lite shopping igen.
 
Var riktigt kallt och blåsigt tyvärr. Ett tag hade jag på mig långärmad tröja, flannelskjorta, tjocktröja och vinterjacka på det! Tyvärr frös jag fortfarande. Jag har verkligen inge tålighet mot kyla det är helt sjukt.
 
Till sist åkte vi tillbaka till hotellet för lite återhämtning och ombyte innan vi åkte ner till 23st där vi skulle gå på konsert. Först gick vi och åt på chipotle som var jättegott även om jag inte åt så mycket för var inte hungrig.
Konserten var beroende på vilken del av den olika bra. Det var 4 förband och det första var riktigt dåligt. Nästa var OK men hans musik sög och han försökte för mycket. Sen var det en tjej, Tiffany Alvord, som var ensam på scen med sin gitarr och hon var riktigt duktig. Sista förbandet var Cute is What We Aim For som är av en genre som antagligen inte alls hörde hemma på denna turnén men de var riktig bra! Till sist var det Allstar Weekend och de levererade som vanligt. De är väldigt duktiga även om deras musik i sig inte är särskilt bra. Men har aldrig sett några andra som verkar uppskatta varenda sekund på scen lika mycket. Den ser verkligen ut att ha riktigt kul!
 
Nu ska jag göra mig redao för sista dagen. I eftermiddag bär det av till San Diego igen. Lite värme igen!!! 
 
Kolla vad jag hittade!!!
 
Axel på Kitchenette
 
Vår mat :)
 
Konsertdags! :)

Kommentarer
Postat av: Michelle

Food looks delicious! Hope you had a great time, and that the concert was great!! :)

Svar: It was amazing!!! Had a great time, it was fun! The concert was good, they're great performers!
Matilda Isberg

2013-02-18 @ 19:04:24
Postat av: Ingrid

Det verkar som ni haft det riktigt mysigt ihop. Oj vilka pannkakor!!!
Kram Ingrid

Svar: Det har varit riktigt mysigt! Pannkakorna var ssupergoda!! :)Kram
Matilda Isberg

2013-02-18 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0