Opepp på allt. :(

Skrev igår att jag skulle lägga mig tidigt men slutated med att jag inte kunde sova så gick upp igen och var uppe till typ 3. Hatar att gå i skolan på kvällarna, det är inte precis så att jag sover bra till att börja med så att lägga in ett moment när man måste va helt vaken och aktiv till klockan 10 för att sen köra hem och allt gör inte precis att jag är trött på kvällarna. Det är verkligen jobbigt. Blir inte bättre av att jag måste gå upp tidigt på fredagar sen.
Det är också jobbigt att få in bra pluggrutiner. Allvarligt finns det inget bra med det... Hälften av kurserna jag läser är dessutom jätteomotiverande att läsa. Allmänt tråkiga eller ren repitition vilket också är tråkigt. Undrar varför jag ens gått gymnasiet före få göra detta. Verkligen ovärt.
 
Är överlag på skitdåligt humör. Orkar verkligen inte.. Är väll lika bra jag går och lägger mig och hoppas jag vaknar på bättre humör. 
 
Hejdå och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0