Sjukling sjukling :(

Världens segaste dag idag. Kan ju säga att det inte hjälpte att sova och jag tror jag nu också har feber. Underbart. Det värsta är att det känns så ensamt. Inte för att någon hemma skulle stannat hemma med en men de hade iallafall kunnat gå och köpa nya tepåsar och lite tidningar. Imorgon är det tillbaka till skolan igen så hoppas verkligen jag mår bättre då. Kan verkligen inte missa något nu första veckan för då blir man dropped direkt.. 
 
Något positivt som hänt idag iallafall är att det var tydligen National Frozen Yogurt Day så man fick gratis Frozen Yogurt på Yogurtland! Gott var det fast fick såklart jätteont i magen efter jag hade åtit så jag inte kunde äta någon kvällsmat sen och nu är mina tepåsar slut så imorgonbitti har jag inget att dricka. Suger.
 
Ska sluta skriva nu för är ändå så negativt. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas du snart mår bättre, du får be dina lägenhets vänner att handla lite imorgon. Krya på dig!! Kram Ingrid

Svar: Känns redan lite bättre nu :) Måste ändå åka in till skolan så kan passa på att handla då :)
Matilda Isberg

2013-02-05 @ 08:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0