Slödag Söndag.

Idag har varit ytterligare en långsam söndag. Det finns inte så mycket kul att göra ensam det är helt klart. Morgondagen kommer helt ägnas åt pluggande då jag redan har en uppsats att skriva samt ett prov att plugga inför. Full fart från början. Skönt att ha saker att göra dock.. Sen på torsdag bär det av till New York! Yey! Måste fixa med upphämtning till flygplatsen så jag slipper betala en förmögenhet för parkering hela helgen! Om ni inte har förstått det ännu så längtar jag jättemycket, ska bli kul att träffa Axel och resa lite. Göra lite turistsaker och bara ha kul i en stor stad, känns verkligen som jag behöver det!!! 
 
Har inte mycket mer att skriva om idag eftersom inget har hänt så får bli ett kort inlägg..
 
 
Tröjan jag köpte igår. 
 
 
Här är ett citat från en av mina favoritböcker. Kände bara för att dela med mig av det, behöver verkligen nya böcker!!
 
“You spend your whole life stuck in the labyrinth, thinking how you'll escape one day, and how awesome it will be, and imagining that future keeps you going, but you never do it. You just use the future to escape the present.” 
― John GreenLooking for Alaska
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0