Snabbinlägg för jag har inte gjort något speciellt idag.

Idag har jag konstaterat att jag nog är en av de nördigaste människorna jag känner. Insikten kom när jag hade klätt på mig och gick runt i min Star Wars tröja, Harry Potter halsduk och tjocktröja som har hörlurar inbyggda. Mitt andra konstaterande var att jag är helt okej med det. 
 
Idag har jag haft biologilektion. Fick tillbaka mitt prov och det var precis som jag trodde inte ett A. Men bara en poäng från så det var kanske inte så jättedåligt ändå. Trodde det skulle vara mycket värre. Fick också mitt labquiz som också gick bra! 
 
Bortsett från det har inget speciellt hänt. Har varit och handlat mat, jättetråkigt hehe. 
 
Hitta denna bilden från Halloween. Stört nöjd med min utklädnad!

 
Jag har en Perry the Platypus keps. Bästa någonsin! :D
 
Min bästa vän i San Diego ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0