Studieplanering.

Hade möte med Edwin idag om planering av mina studier. Kollade över lite olika idéer och jämförde vad det skulle innebära. Var ett mycket bra möte och jag kände att jag fick svar på frågorna jag undrade över. Det är jättebra omm an är internationell student för då mejlar Edwin en varje termin om att det är dags för ett möte. Jag vet att många andra inte bokar in studiehandledningsmöten och därför inte har någon plan på vad för kurser de ska/bör läsa för att får rätt på sin utbildning.. 
 
Skulle egentligen träffat Haein men hon eftersom hade lektion på Mesa och det blev ett extra moment att ta sig till City så vi bestämde att det är bättre att göra imorgon. Ser fortfarande fram emot det! 
Hade en ganska lång vänteperiod innan min lektion så köpte en kaffe från starbuck och lyssnade på musik. Tiden passerade ändå ganska snabbt.
 
Slutligen hade jag lektion och det var mycket intressant. VI hade ett litet Quiz på ord som hör ihop med första delen av kursen. Kändes bra trots att jag inte lyckats få tag på boken ännu. Den sålde slut innan jag hann köpa en och kommer inte nya förens på fredag! Snart iallafall! 
 
För övrigt så har jag känt mig lite bättre idag igen så hoppas verkligen det är slutet för min lilla sjukperiod. Inte 100 ännu men snart!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0