Super Bowl 2013

Idag var det Super Bowl Sunday, ett av världens största sportevent. I år möttes Baltimore Ravens och San Francisco 49:ers. Jag hade såklart bestämt mig för att se det, antagligen i min ensamhet eftersom alla andra här är över 21 och gick till olika sportbarer. Så blev inte fallet. Istället hörde jag av mig till Haein och det visade sig att hon och Jason tänkte stanna hemma och se det så de bjöd in mig. Jag bestämde mig igår för att gå med Ravens lila färger och det visade sig att de också gjorde det av samma anledning! Det blev mycket trevligt och vi åte lite revbensspjäll och sen färsk frukt. 
 
Varje år har de halfgame show och i år var det Beyonce som stod för underhållningen. Hon helt och hållet killed it! SJUKT GRYMT var det! Massa ljus och grejer och det var verkligen underhållning precis som man vill ha i pausen. När andra halva startade tog det bara någon minut dock så gick strömmen i arenan. Det händer inte!!! Antagligen så var det hennes uppträdande som tog för mycket energi och plötsligt fick innebörden att hon killed is så mycket mer betydelse hahaha! Efter 45 minuter försening körde de igång igen, Ravens som ledde började tappa och det blev spännande! I slutändan vann Ravens och vi alla var glada! Efter det passade vi på att köpa lite forzen yogurt och sen körde jag tillbaka från Coronado till PB. 
 
Nu mår jag sjukligt illa, har ont i magen och huvudvärk som aldrig förr. Verkligen inte kul. Tur jag är ledig imorgon så jag kan  vila upp mig från denna lilla oväntade krasslighet.. Hoppas verkligen det försvinner efter en god natts sömn..
 
 
I morse tog jag en promenad ner till stranden och sen följde jag vattnet upp mot La Jolla, superfin dag idag! Fullt med surfare och Kiteboarders ute där.
 
Under piren i riktning mot Mission Beach! Ser ganska coolt ut va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0