TIllbaka i San Diego

Är tillbaka i San Digeo igen! Känner mig sjukt trött och utmattad i hela kroppen nu! Har varit fantastiska dagar med min bror men också väldigt intensivt! Nu är det dags att börja gå tillbaka till skolrutinerna igen och sen om 4 veckor så kommer mamma, pappa och Elias hit! Ska bli superkul!
 
Dagen idag spenderades med shopping. Köpte en Harry Potter halsduk, Slytherin, wohoooo! Älskar Harry Potter <3 
 
Vi tog oss sedan till flyplatsen och checkade in Axels saker sen skildes vi åt när jag åkte vidare till min terminal. Känns lite tråkigt att veta hur lång tid det är till vi ses nästa gång. Eller det är 3 månader så ska kanske inte klaga, men det känns länge! Saknar verkligen att ha familj och vänner nära... 
 
Flygturen hem sen var väldigt trevlig. Satt brevid en kille som var 15 och hade ett band som jag pratade lite med. Han var väldigt trevlig och det verkade som bandet hade ganska bra musik också. Han tyckte jag skulle komma på deras nästa show på onsdag så får väll se hur det blir med det! 
 
Nu är jag trött som tusan så ska faktiskt sova. Blev kanske inte en så kul uppdatering men ville inte skippa det heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0