Tröttis tröttis..

Halva veckan har passerat och jag har lämnat terminens första uppsats. Skrev klart i morse och det kändes som slutresultatet blev mycket bra. 

I övrigt har inte mycket hänt idag. Jag fick mitt paket från VS!!!! YEY bikinis! Yey ska bli jättevarmt i helgen dessutom! Pyjamasen blev lite sådär då så ska nog byta ut den eller något. Får prova den igen och se hur det känns.
 
Skolan idag var seg, var fruktansvärt trött och då är inte en kvällskurs någon höjdare.. Det är fortfarande intressant men om man är riktigt trött hjälper knappt det! Sen så fort jag sätter mig i bilen piggnar jag alltid till och är superpigg när jag kommer tillbaka vilket alltid resulterar i problem med att somna.. Ond cirkel... Egentligen är jag fortfarande trött bara inte sovtrött.. Får väll läsa några kapitel så ska jag nog somna sen.
 
Ett problem med rummet är att det är fruktansvärt kallt. Jag sover alltid helt täckt under täcket nu. Har det helt över huvudet med bara ett litet hål över ansiktet för luft. Är typ kallare än vårt hus hemma vilket motsvarar arktisk kyla. 
 
Blir inga bilder idag, ska försöka komma ut i helgen och ta lite bilder när jag är på stranden i de 28 grader det ska bli så ni alla får se soligt väder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0