Var är mina TV-spel?!

Jag är fruktansvärt sugen på att spela tv-spel. Men tyvärr äger jag inga. Helst hade jag velat spela need for speed, med ratt och pedaler, som det vi hade när jag var liten. Mario Kart hade också varit okej, eller Guitar Hero hade varit en riktig höjdare det med!! Är också sugen på att spela Sims. Tyvärr så kan man inte ha det i halvskärm så man kan inte göra annat samtidigt vilket suger. Hade behövt en dator till för det.. 
 
Började dagen med att äta upp resten av mina Girl Scout Cookies, inget skämt, och fick därefter ganska snabbt världens sockerfall och var tvungen att vila en timme. Det var ungefär då jag bestämde mig för att inte köpa flera eftersom det inte kommer vara bra för min hälsa då jag uppenbarligen inte kan äta de i måttliga mängder.. 
Efter att ha vilat och därefter skypat en stund med mamma och pappa var det dags att ta tag i dagen! 
Solen strålade men temperaturen var inte mer än 13-14 grader så efter att ha dragit på mig varma kläder tog jag mig ut på en promenad ner längs Garnet Ave. Stannade på mitt favoritställe när det kommer till varma baugetter och köpte min special som jag alltid köper dvs: Grovt bröd med kyckling, pesto, feta, paprika, babyspenat och bacon. Tog med mig min macka och begav mig till stranden där jag satte mig och åt. Efter jag var klar var det så kallt att jag bestämde mig för att gå, passade på att köpa en tröja på vägen som jag spanat in sen ungefär i somras på vägen. Stannade också på Trader Joe's för att köpa ny glass eftersom den jag köpte igår var äcklig. Den nya sorten var jättegod som tur var!
 
Eftermiddage fortsattes med en varm dusch. Så skönt. Älskar känslan av att precis ha duschat och känna sig helt ren och fräsh. Resten av dagen ägnades åt att kolla på TV-serier, skriva en bokönskelista, deppa över att jag inte äger några TV/Data-spel och såklart ätit middag! 
 
Inspiration ♥
 
Vacker dag nere vid stranden idag
 
Ready to work out! :)
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

1) tänkvärt citat!
2) helt makalöst foto! Igen!!
3) jäklar vilken snygg tjej

Svar: :)
Matilda Isberg

2013-02-10 @ 19:27:08
Postat av: Michelle

Love the quote, and you look beautiful! :)

Svar: It's a great quote! and thankyou!! :)
Matilda Isberg

2013-02-10 @ 22:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0