Crêpes och middagssällskap!

Idag var det officiellt första dagen för denna terminen. Jag har inga lektioner på måndagar men ändå!! Vid lunchtid åkte jag in till downtown och mötte Haein på Horton Plaza där vi åt Crêpes. Blev varianten med nutella, banan, jordgubbar och grädde. Inte det nyttigaste men riktigt gott! Direkt efter det  gick vi vidare till starbucks men bara för drickor. Riktigt kul att träffas igen!! Känns som hur länge som helst sen sist!! Vi hade massor och prata om såklart och det kändes skönt att bli lite påmind om att jag faktiskt har iallafall en riktigt bra vän! Efter att ha ätit åkte vi vidare så jag kunde hämta mitt parkeringspass så jag kan parkera på skolan! YAY!! Nu vet vi bägge var skolpolisen ligger också haha!
 
Eftermiddagen spenderade jag med att kolla igenom lite mer inför mina kurser, vad för böcker som behövs och lite hur upplägget ser ut! Måste säga att jag verkligen ser fram emot att börja igen! Det är konstigt för har aldrig tyckt skola är så kul men här så längtar jag efter det!!
 
Senare på kvällen så hade Robbie en kompis här, Megan, så de lagade mat samtidigt som både mig och Giulia så vi alla åt samtidigt. RIktigt trevligt var det! Träffar ju inte de andra i lägeheten så ofta eftersom vi alla är iväg olika tider så det var verkligen kul att sitta ner och prata lite. Känns ju bra att känna de man bor med litegrann iallafall!
 
Jag behöver köpa strumpor för på något vis fick jag med mig ett, möjligtvis två normala par hemifrån och sen massa stickade varma och knästrumpor. Men jag är bara försnål, har varit påväg att köpa flara gånger men sen ser jag 3.99 för ett 3-pack hmm nej. Inte okej. Imorgon kanske. Kan inte använda samma hela tiden kanske..
 
Riktigt fin utsikt från balkongen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0