En dag full av ärenden.

Idag har jag gjort det sista som behövdes för att komma iordning. Började med att åka till AT&T för att få tillbaka surfen på min telefon eftersom den försvann när jag var hemma. Sen åkte jag till Fashion Valley för att skaffa en ny laddare till telefonen. Slutade med en multiladdare som fungerar i hela världen!! Känns ju ganska smidigt!
Passade även på att köpa en julklapp till Haein, skulle köpt i Sverige men hittade inget kul så skaffa en nu istället.

Mitt sista ärende var att åka till Ikea och införskaffa något att hänga upp i min garderob där jag kan förvara saker! Ingen aning om vad det kallas haha.

När jag var klar med alla ärenden som krävde att köra runt så gick jag och köpte mat. Blev massa grönsaker och fisk! Gott gott! Slutligen gick jag till chipotle och köpte en kycklingburrito! Så gott!!

Nu ikväll är alla mina roommates iväg på olika håll för taco tuesday, själv är man ju underage så jag stanna inne och åt frozen yogurt istället! Inte helt fel heller. Plus mycket billigare än massa drinkar och dessutom säkerligen nyttigare!!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Please send some sun and some warmth back here, it is FREEZING!!! :(

Svar: It's actually cloudy today.. :( And it's going to rain all weekend and temperatures down to 14.. But I'll try send some anyway ;)
Matilda Isberg

2013-01-23 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0