En dag fylld av ingenting..

Idag har jag inte gjort något specielt alls. Har verkligen bara tagit det lugnt. Det har varit molningt ute hela dagen så var inte så sugen påatt gå ut heller. Blev några skypesamtal.
 
Till lunch gick jag ner och köpte mat på Panda Express, var riktigt gott. Tog inget ris eller nudlar utan bara grönsaker. Köpte en frozen yogurt också lite senare. Riktigt gott. Finns ett ställe precis där jag bor, igen, och deras yogurt är fantastisk. Yogurt on the rocks heter det! Något som såklart gör mig väldig excited är faktumet att deras skedar är illgröna eller illrosa och inte bara vita tråkiga vanliga haha. 
 
Nu har jag kollat på Wild Child, klassiker, blir aldrig tråkig, och ätit en hemmagjord sallad till kvällsmat.
På måndag börjar terminen och jag ska även träffa Haein över lunch :) Ska bli riktigt kul att se henne igen! :)

 
Mina fortune cookies jag fick på Panda Express!! Lite kul ju! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0