Mitt nya boende.

Här kommer ett inlägg med bilder från lägenheten. Lägenhetscomplexet är sjukt stort!! Här finns 4 pooler+jacuzzis, gym, tennisbanor. Har gått förbi lite pooler de ser väll lite sådärkul ut. Bra att sola framför men inte mer. SKa nog kolla in gymet imorgon, har inga superförhoppningar men ändå. Lägenheten är som jag skrev förut inte jättestor men lagom. TVn har alla kanaler jag alltid velat ha, det vill säga kanalerna som TV-serierna jag följer går på! Tyvärr kommer jag ha bara kvällskurser och lär inte hinna se de ändå. Interenetet är inte snabbt det kan jag lova men det ska säkert lösa sig ändå! 
 
Var nere vid poolen en stund, men gick därifrån ganska snabbt för jag var fruktansvärt uttråkad. Har ingen aning om vad jag ska hitta på tills jag ska sova nu. Man kan inte precis vila och ta ett powernap för då kommer jag aldrig sova ikväll. Är egentligen inte så farligt jet-lagged, är inte särskilt trött. Har bara tråkigt... och fryser. Det är nog dock tidsskillnaden för de är 25°C ute.
 
Är lite sugen på att ta ett varmt bad men har redan duschat två gånger idag så känns inte som världens bästa idé ändå. Blir nog att se n ågon serie eller något. Jaja nu ska jag inte tråka ut er mer! Här kommer bilder iallafall!
 
Vardagsrummet
 
Köket
 
Utsikt från balkongen
 
Min säng med mina efterlängtade lakan.
 
Blev inte min bil fin med sin sätesklädsel? ;D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Welcome back till bloggen!

Hoppas du hittade ngn nice serie sen. Man känner sig ofta konstig första dan med jet lag. Power Walk imorgon kanske.

Tjusiga lakan ochbhimla fin biklädsel

Ska bli kul att se allt live😃

Svar: TackTack!Hade två avsnitt jag inte hade sett redan så var inte något problem.. Har sovit bra i natt utan att vakna alldeles för tidigt! :) Funderar på att gå en sväng nu direkt på morgonen men får se..
LAkanen är perfekta, jättesköna också! :D

Ska bli kul att visa allting också! :)
Matilda Isberg

2013-01-22 @ 07:54:46
Postat av: Ingrid

Hej! kan ju inte säga välkommen tillbaka t SD ;) Men det blir kul att läsa din blogg igen! Hoppas du kommer trivas m dina nya bekanta blir säkert skönt att det finns någon hemma. Ser ut som du har en flott bil. Lakanen hm... jag är väl för gammal;)Skulle se ut nått om jag hade sådana!!! Va gulligt av Mary o fixa för dig när du sent omsider kom fram.
Kram Ingrid

Svar: Tack tack!!Alla verkat väldigt trevliga men vi har helt lika scheman så kommer nog inte se av de jättemycket. Bilen är perfekt för mig, lagom stor och bensinsnål!! :)
Det var verkligen skönt att bli upphämtad och omhändertagen efter en så lång resa! Så skönt att ha någon här som bryr sig om en, blir inte lila ensamt då.
Matilda Isberg

2013-01-22 @ 19:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0