One of those days..

Vaknade imorse till ett mejl från Elias med en video när har hoppar runt som en lite galning och gör ljud.  Gjorde ju onekligen så man började dagen med ett leende. Saknar verkligen den lilla busungen något helt otroligt. Finns ingen som kan få en på bra humör snabbare än honom!
 
I övrigt har dagen varit en sådan dag när jag inte känt för att göra någonting. Är sjukt trött & hängig och mår lite småilla, vilket jag gjort senaste dagarna.. Det har fortsatt regna vilket suger och just nu vill jag bara ta ett varmt bad men nej det finns ingen propp till badkaret. Har till och med googlat hur man kan lösa det på annat vis men vet allvarligt talat inte om jag är på humör för att prova.. Funderar på om jag istället ska försöka sova. Är ändå ganska trött. Alla andra är ute och roar sig på olika håll så finns verkligen inget bättre att göra. Inte för att vi precis umgås ändå, alla bara bor här men är aldrig hemma på samma tider. 
 
Imorgon skulle solen komma tillbaka verkar det som iallafall! Hoppas det stämmer så man iallafall kan gå ut utomhus utan att bli blöt och kall. 
 
Hitta en bild på Elias och mig från julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0