Pacific Beach

Idag började jag dagen med att Skypa med först Carro, sen mamma & pappa och slutligen Axel. Superkul att prata med Carro och planera lite för vårat än så länge hemliga projekt. 
 
Efter att ha skypat klart bestämde jag mig för att gå på en promenad och utforska var jag bor. Gick ner till stranden och sen längs stranden en bit. Fortsatte över där det slår om från Pacific Beach till Misson Beach och sen över till Mission Bay. Sen gick jag inne i kvarteren tillbaka till lägenheten igen. Blev 6,5 kilometer, kändes rätt lagom. Eftermiddagen har jag inte gjort särskilt mycket mer än duschat och surfat runt på nätet. Är riktigt trött nu, i kroppen också vilket är skönt. Det sluttar endel när man går ner mot stranden vilket man märkte på tillbakavägen. Kvällsmatt idag blev stekta grönsaker med lax och fetaost! Väldigt enkelt men supergott!!
 
Imorgon har jag inga planer och jag tror inte jag kommer göra något specielt heller. Får väll försöka ta mig ut på en promenad igen men har sett det ska regna vilket inte uppskattas alls.. Ska faktiskt regna både torsdag och fredag.. Förhoppningsvis kommer det bara någon skur så man kan vara ute resten av dagen. Måste också höra av mig till Haein så vi kan träffas!!
 
 
Passade på att ta lite bilder när jag var ute och gick. Tyvärr var det molningt fast det kanske är bra så ni inte blir allt för avundsjuka på det oftast soliga Kalifornienvädret!!
 
Stranden i PB, där det går ut som en liten udde och blir klippigt börjar La Jolla.
 
Piren i PB, var riktigt stora vågor idag också!!
 
Uppe på piren, lite kul är att alla de små husen är ett hotell så man kan bo uppe på piren!!!
 
Boardwalken i Pacific Beach som fortsätter till Mission Beach
 
Mission Bay, kan ni hitta den svenska flaggan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0