SOLEN ÄR TILLBAKA!!!

Idag började solen så småningom komma tillbaka igen! Tyvärr var det inte mer än 15 grader men det var ändå skönt när solen sken! Förmiddagen passade jag som vanligt på att Skypa med folk. Idag Pappa, Elias & Axel och därefter mormor & morfar. Älskar hur enkelt det är att prata med folk på så långt avstånd. Dessutom med video och allt!
 
På eftermiddagen tog jag mig en promenad. Gick bland annat förbi Urban Outfitters och köpte ett par shorts och en topp, nu måste bara temperaturen stiga lite till! Efter det fortsatte jag ner till stranden och gick ut på piren en stund. Så mysigt att stå där och se på alla människor vid stranden. Där är några som går, några som är ute och springer, barn som leker, folk som surfar, folk som cyklar och så vidare. Gick runt lite där ett tag innan jag tog mig tillbaka till lägenheten. 
 
Imorgon börjar skolterminen! Inga lektioner på måndagar men ändå! Ska bli skönt att få rutiner igen! SKa träffa Haein och äta Crêpes på Horton Plaza imorgon vid lunch. Det lär inte bli den nyttiga varianten men vem bryr sig. Ibland får man fuska lite! 
 
Nya kläder wohooo ;D
 
Piren, så härligt men solsken igen!!
 
Var ganska mycket vågor idag, man kan säkert se lite surfare på bilden. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg outfit! Vilken tur att solen lyser.

Pussar<3<3 från Kina

Svar: Tack Tack! :D Nu ska det vara soligt hela veckan ser det ut som! :)
Hoppas du har det bra i Kina <3
Matilda Isberg

2013-01-28 @ 08:09:18
Postat av: Rebecka

jättefina shorts

Svar: tack tack! :D
Matilda Isberg

2013-01-29 @ 11:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0