Tillbaka i värmen igen!!

Då var det dags att ta upp bloggandet igen! Är efter en lång resa tillbaka i San Diego igen. 
För att göra en lång historia kort så kan jag ju bara berätta att planet var tvungen att bli de-iced i London eftersom de inte kan hantera snö i det landet och därmed var det 4 h sent. Kan berätta att cirka 80% av alla plan var inställda så kanske hade lite tur någonstans iallafall. Efter 25 h på resande fot kom jag äntligen hem till Mary som mött mig med varm soppa innan jag kröp till sängs.
 
Efter en halvdålig kort natts sömn var det dags att stiga upp igen, fick french toast och ägg&bacon till frukost vilket verkligen mättade! Sen körde jag ner till Pacific Beach där jag numera bor. Kom lite vilse på väge, har aldrig kört från Mary bara Anita och Jim förut, men det visade sig i slutändan att jag var rätt från början... Min mobils internaet fungerar inte så fick använda en papperskarta för att lista ut var jag var! Tack till Jim som utrustat mig med de!
 
Min lägenhet är ganska liten men helt ok. Har träffat Robbie och Petter hittils och de bägge är mycket trevliga. Ikväll kommer jag också träffa Giulia som jag delar rum med. 
 
Nu ska jag väll försöka hitta någon lunch, borde inte vara ett större problem. Funderar också på om jag ska ta en sväng ner till poolen och jobba på brännan igen.

Lägger upp bilder på stället senare ikväll!
 
Hur många plan som helst eftersom så mycket var inställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0