Äntligen är denna vecka slut!

Äntligen helg! Har varit en intensiv vecka minst sagt men nu är jag ikapp med allt skolarbete igen! Skönt! 
Efter skolan så åkte jag till Fashion Valley och lämnade tillbaka min pyjamas jag hade beställt. Köpte istället en strandklänning och lite annat så jag fick en väska på köpet för de hade ett speciellt erbjudande! Köpte även ett par shorts så nu är jag redo för värmen!!
 
På tal om värme var det riktigt skönt idag så efter jag var klar med mina ärenden så åkte jag tillbaka och gick ner till stranden!! Låg där i 2 timmar och gud så skönt det var! Imorgon ska det också bli bra väder så blir en heldag.
Framåt söndag blir det dags att ta tag i allt pluggandet igen men innan dess så hinner jag få lite paus iallafall och bara njuta av vädret! 
 
Har beställt konsertbiljetter till All Time Low i maj! De är co-headlining med Pierce the Veil och sen Mayday Parade och You Me At Six öppnar! Har velat se Mayday Parade hur länge som helst och You Me At Six är inte illa heller! Kommer bli suveränt! :D
 
Sån här väska fick jag ! YEY!
 
Glasspaus efter shoppingen! Yummie yummie!
 
Lite mer folk på stranden idag!
 
En bild på mig, eller ett försök till att få en någolunda bra en iallafall..
 
Ny Strandklänning :)
 
Kvällen sen spenderades med take out och TVserier!!
 
Plus lite cheesecake till efterrätt! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Fanns det någon Andrevvvvv på Häagen Dazs tro?
Förresten så visste jag inte ens att du hade en blogg?! nu ska här läsas :)

Svar: Näää tyvärr hehe! Hur har du missat det har postat läng på fb massa gånger! :P Men kul att du hittade den till slut! :D
Matilda Isberg

2013-03-02 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0