Avslut på en fantastisk vecka!

Då var de två sista dagarna också över. Igår spenderades dagen på Sea World. Vi såg på späckhuggarshowen och delfinshowen och det var mycket specktakulärt. Delfinshowen var mer show men det är väldigt maffigt att se vad de kan få de stora späckhuggarna att göra! Min lärare var med i späpckhuggarshowen vilket var lite kul. 
 
Efter showerna gick vi runt på området och kollade lite på djuren och åt lunch. Sen åkte vi en vattenattraktion där man åkte i en liten båt i en fors och vi fick båt 14. Mitt otursnummer och såklart var jag den som gick av blötast av alla, inkluderat de vi såg komma av när vi stod i kö. Frös seriöst resten av dagen...
 
Efter Sea World gjorde vi ett kvickt stopp i PB och gick ner vid stranden innan vi åkte till hotellet. 
 
Idag har varit lite ut av en slappdag kombinerat med packdag och så. Det mest vettiga som gjordes var att ta min bil till verkstaden för oljebyte. Lite normala saker får man hinna med även när allt annat känns som semester! Under tiden de fixade min bil åt vi frukokst på ett diner i Encinitas och det var jättegott! Varm Choklad och French Toast Yum!

Efter oljebytet var klart åkte vi tillbaka till hotellet för att ta en paus vid poolen men det blåste såklart precis i riktningen som gjorde att där var superkallt och jag frös halvt ihjäl så vi gick upp igen packade ihop alla grejer och checka ut. När vi var utcheckade var det dags att sysselsätta sig i ett antal timmar så vi åkte över till Coronado och åt lunch på Clayton's take out. California Burrito mums! Sen gick vi ner till stranden och doppade fötterna i isvattnet innan vi gick tillbaka till Clayton's och drack milkshake.
 
Sen fortsatte vi med Horton Plaza och sockinhandel till mig. Har haft lite brist sen jag kom kan man lugnt säga men nu har jag iallafall 3 nya par så har väll minst 5 par nu.. 
Avslutade dagen i Balboa Park och kvällsmat på the Prado. Var en perfekt avslutning på en fantastisk vecka! Har verkligen varit kul att ha mamma, pappa och Elias här och det kommer bli ensamt nu när jag är själv.. Var lite ledsamt att lämna de på flyplatsen. Hade helst velat att de stannade här men man kan inte få allt exakt som man vill alltid..
 
Späckhuggarshow
 
Delfinshow
 
Fin solnedgång igår
 
Milkshakes större än Elias...
 
Kommer sakna denna filuren.. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbar vecka!! Så ledsam hemfärd att folk runt omkring erbjöd näsdukar..

Vi får göra om detta snart!! Puss!!

Svar: Har varit toppen! Ni är välkomna tillbaka när ni vill! <3
Matilda Isberg

2013-03-30 @ 20:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0