Bilduppdatering!

Glömde skriva igårkväll. Vi har inte gratis internet på rummet och det var för jobbigt att uppdatera från telefonen dessutom.
 
Iallafall så åkte vi ner till outleten igår. Helt ärligt, inte riktigt min grej. Visst där finns massa saker men inget jag var intresserad av. och de som jag trodde skulle va bra hade bara massa skit så för mig var et en besvikelse. Det var nära Mexico iallafall, vilket var lite coolt.
 
Efter outleten åkte vi mot Fashion Valley istället och där fanns det grejer! Innan shoppingen gik vi och åt på In-N-Out och alla höll med om att det är världens godaste hamburgare!!
 
Efter lite shopping så åkte vi till hotellet och låg vid poolen som Elias hade blivit lovad! Vattnet var varmt men hemskt att gå upp.. Vet inte hur jag gick med på att bada till att börja med...
 
Nu äter vi frukost och jagh ar betalat en kurs som jag ska börja läsa efter lovet. Musikkursen är avklarad och jag fick högsta betyg! Känns verkligen bra, speciellt eftersom min guidance councellor hela tiden sa att jag kan ta den som pass/no pass och slippa pressen i en kurs till men jag körde på och fick ett solklart A. Nu kan jag utnyttja pass/no pass på Drama som börjar efter lovet och en humanities som jag ska läsa nästa termin eller något.. Denna terminen kommer jag ha läst 19 units. Det är 7 units mer än fulltidsstudier men det är okej!
 
Idag ska vi till Sea World! Ska bli riktigt kul! En av mina lärare är ju tränare där så kanske vi ser hennes show hehe!
 
Flower Fields i Carlsbad
 
Mamma och Pappa drack Margaritas på mexikansk restaurang.
 
Elias i Venice Beach
 
Venice Beach
 
Santa Monica
 
Hollywood
 
Yey faves!
 
Jag och Shrek i Hollywood
 
Walk of Fame
 
Disney Soda Fountain i Hollywood Highland yum!
 
Downtown Disney
 
Elias fick ett ballongdjur!
 
DISNEYLAND! :D
 
Såhär glada var vi!
 
Sen åkte jag bil med Elias och man ska nog inte låta en 9-åring köra. Kolla så galen han ser ut..
 
Ändå lyckades han få detta...
 
Vi skaffade öron och keps! :)
 
Disneyparaden!
 
Slottet på kvällen!
 
Foto från en av atrtaktionerna. Jag var uppenbarligen mycket bra. Pappa fick dock ännu högre, så som vanligt vann han och jag kom två och de dåliga förlorarna kom sist. Undrar hur det alltid kan bli så..
 
San Diego Zoo!!!
 
Giraff, mammas nya favoritdjur.
 
Utsikten från vårar hotell.
 
Mums iste!
 
Pyjamas Party!
 
Poolbad!
 
Elias vid mexiakanska gränsen! Stängslet är gränsen och man kan se flaggan vid mannen på Segways huvud.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :D
Matilda Isberg

2013-03-28 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0