Chillmåndag

Det har inte varit en händelserik dag idag inte. Precis som måndagar aldrig är. Det är skönt att ha en extra helgdag innan veckan börjar dock och idag har jag verkligen bara tagit det lugnt. 
Har passat på att plugga lite för har ett prov och en inlämning denna veckan. Imorgon kommer jag spendera mer tid på det! Känns inte så komplicerat så är inte särskilt stressad över det!
 
Tog en promenad till stranden som jag oftast gör en gång om dagen numera. Det var lite kallare idag men skönt när man kom igång. Det är verkligen härligt att bara vara ute och gå i den friska luften! 
 
Har inte gjort mycket mer idag faktiskt. Påbörjat en ny bok, läst halva redan. Måste hitta fler böcker innan min lista är slut.. Kanske borde läsa lite mer klassiker, de är nog lite mer utmanande och har antagligen ett bra budskap eftersom de är klassiker..
 
Nu ska jag krypa till sängs. Imorgon börjar veckan på riktigt!
 
 
Godaste kvällsmaten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0