En dag utan vatten...

Tisdag idag, första riktiga dagen på veckan. Hade biologilektion men ingen labb så det blev en kort skoldag. Faktum är att lektionen jag hade slutade tidigare än den skulle eftersom vi bara gick igenom det sista innan provet på torsdag. 
 
Vattnet i byggnaden har varit avstängt idag för de fixade något och det tog längre tid än väntat så har varit utan vatten hela dagen vilket har varit väldigt frustrerande. Nu är det iallafall igång igen vilket känns underbart! Helt sjukt vad jobbigt det är att leva utan vatten..
 
Imorgon måste jag skriva klart min konsertrapport till musiken eftersom det är sista inlämningsdagen. Har inte riktigt kommit igång ännu vilket är drygt men det känns lite motsträvigt att göra av någon anledning. Det är inte en tråkig uppgift egentligen jag bara känner inte för det. Kommer såklart göra mitt allra bästa oavsett eftersom det är så jag fungerar. Måste alltid vara bäst på något och just nu har jag inget annat än skola i mitt liv att vara bra på. Säkert bra för mina studier dock. Önskar egentligen jag hade någon utmärkande supertalang inom något jag kunde leva på så jag hade haft ett omväxlande och kul liv. Typ någon idrott, så man får resa runt och så. Lite sent att komma på nu bara så får väll bara acceptera att mitt liv alltid kommer vara average och tråkigt. VIlket är ungefär min värsta mardröm men hey what can I do..
 
Nu har jag precis kollar på Pretty Little Liars och The Lying Game, får passa på när man för en gångs skull inte går i skolan under sändningstid. Skönt att slippa kolla i efterhand! Nu kan jag istället börja plugga direkt när jag vaknar och inte vara distraherad av att vilja veta vad som hände! 
 
Funderar på om jag ska ta min dusch nu som jag aldrig lyckades med i morse eftersom vattnet var av eller om jag ska vänta tills jag vaknar imorgon..
 
 
Saknar min lillebror ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0