Engelskauppsatsskrivning.

Är man en hemsk människa om man hoppas att någons planer blir inställda så personen kan göra planer med en själv istället? 
Det jag tänkte på gällde helgen då det ska bli supervarmt och skönt och vad är då bättre än att ligga på stranden? Att va på stranden med någon! Jag träffade Haein idag som vanligt på torsdagar och hon ska iväg och åka snowboard i helgen men eftersom hon har två prov på måndag funderar hon på att stanna hemma och isåfall kan vi ta oss till stranden på lördag vilket enligt mig vore suveränt! Får väll se vad som händer!
 
Vi hade vår vanliga lilla matstund som vi har de flesta torsdagar och idag provade vi skolan cheeseburgare som var riktigt goda. Tror dock vi tog någon annans beställning för vi beställde double cheeseburgers men fick vanliga. Jaja, den som fick vår isåfall kan ju vara glad över att få double! Det kan också bara blivit fel!
 
Efter det var det dags för biologi, var sådär idag. Folk är inte de smartaste... Några hängde inte med på att tonfisk är protein och olja är fett. Där någonstans stängde jag av och planerade in när jag behöver plugga in för olika prov och uppgifter istället!
Psykologin sen var intressant som vanligt. Det är inte så komplicerat att förstå och kursen känns som en Easy A kurs! Skönt! Vår lärare släppte oss tidigt vilket uppskattades för nu hann jag handla mat innan jag satte mig med min hemska engelskauppsats. 
 
Min engelskalärare är den sämsta läraren jag någonsin haft tror jag. Och då har jag ändå haft spanska på ÖT.. Hon har inte gett oss några instruktioner mer än att skriva en uppsats och jag fattar ingenting. Kommer resultera i den sämsta uppsatsen jag någonsin skrivit det är helt klart. Har aldrig haft något problem med att skriva saker tidigare men nu är jag fast. Hon får mig dessutom att hata att skriva saker. Not cool.
 
Nu måste jag återgå till min uppsats. Ugh. Kommer aldrig få gå och lägga mig ikväll... Som tur är har jag inget som måste göras sen innan söndagkväll-måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0