Händelserik dag minst sagt..

Vet inte vart jag ska börja när jag beskriver denna dagen.
Mamma, Pappa och Elias har ankommit vilket är superkul! Nu sover de allihopa men jag kollar igenom lite för mitt prov som jag har imorgon. Blir nog inte särskilt svårt. Måste bara finputsa det lite!

Så det mer dramatiska som hänt idag är att på vägen till skolan fick jag punktering. Ett bakhjul exploderade typ och jag var mitt på motorvägen... Yey.
Ringde direkt till Jim och Anita som hjälpte mig och allt löste sig! Herregud det var verkligen dramatiskt. Missade min lektion och istället så åkte jag och Jim till flygplatsen och åt medans vi vänta på att flyget skulle komma. Nu är jag ganska trött och det är skönt att få lägga sig!

Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis slipper man några oväntade överraskningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0