Lördag.

Träffade Donna idag och åt lunch på Panera Bread. Var väldigt trevligt och såklart supergott också. 
Efter det har jag passat på att handla mat och lite sånt, det vill säga att eftermiddagen inte var så händelserik. Sov en liten stund också vilket inte var planerat men var så himla trött.. 
 
Nu kollar jag på Tangled, älskar den filmen den är så söt! Har nyss ätit kvällsmat. Samma som igår fast med kyckling idag. Var supergott.
 
Imorgon ska jag till Balboa Park på orgelkonserten jag skrev om igår. Haein följer med mig så ska hämta henne i förväg och sen ska vi äta lunch innan vi åker dit! Det ska vara fint väder så blir en mysig utflykt! 
 
 
Världens godaste frukost
 
Bok jag fick av Donna som en försenad julklapp. Jättefina bilder i, ska bli kul att bläddra i!
 
Så tråkigt att laga mat... Sitter bara och väntar på kycklingen..
 
Blev bra resultat iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0