Min Matilda-tid stör min plugg-tid ugh.

Dagarna bara passerar och nu är det redan onsdagkväll igen. Har slutfört min musikuppgift och känns ändå som resultatet blev bra! Borde pluggat mer biologi idag men blev lite ont om tid innan jag var tvungen att åka till skolan op grund av att jag såg till att komma ut och gå en sväng eftersom jag hört det är viktigt att ha egentid varje dag. Så nu försöker jag få in iallafall 1 timme helst 2 med Matilda-tid varje dag. Imorgon kommer det tyvörr bli svårt eftersom jag har biologiprovet och måste verkligen vara där i tid och hinna gå igenom allt. Känner mig inte jättestressad dock. Jag kan det egentligen.
 
Har sovit riktigt dåligt inatt. Vaknade av några konstiga ljus som lät som det rosslade i från badrummet (inte för jag har någon aning om hur det låter men det var vad min hjärna tänkte) det enda var att ljudet kom inte från badrummet utan bara från ingenstans speciellt. Sen slutade det, och börja när jag somna till igen och sen slutade det helt plötsligt och försvann. Jättekonstigt. Det var precis som ljuden var där och samtidigt inte.. Skumt.
Trots det så är jag inte trött nu på kvällen. Imorgon måste jag se till att gå upp tidigt och gå igenom inför mitt prov så vore skönt om jag fick sova innan dess.
På psykologin sen ska vi ägna hela lektionen (3 timmar) på hur man tränar djuren på SeaWorld eftersom hon är tränare där. Ska bli kul! Vi ska också få se hela delfinshowen på film och därmed gratis hehe! Så perfekt! 
 
Idag hade jag mina andra psykologikurs. Där är en tjej som jag första dagen störde mig fruktansvärt mycket på för hon hade mjukisbyxor och en stor ful tjocktröja och vem har på sig det in public? Det mismatchade och såg sunkigt ut och sen dessutom hade hon Hello Kitty hörlurar och jag klarar verkligen inte av Hello Kitty. För att göra det värre spelade hon ashög, skitdålig musik som alla hörde och när lektionen väl började så sa hon hela tiden störiga kommentarer. För att komma till saken så varje vecka kommenterar hon att jag har fina kläder eller skor och idag sa hon att jag alltid har fina kläder och att hon är avundsjuk så nu har jag dåligt samvete över att jag tycker hon är så jobbig och har fula kläder. Så typiskt mitt liv. Dåligt samvete över att ogilla något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0