Plötsligt ökade mängden skoluppgifter enormt...

Min lugna vecka förvandlades plötsligt till en inte så lugn vecka. Såg verkligen ut som om det inte skulle bli så mycket pluggande men fel hade jag. Nästa vecka slutar min musikkurs vilket betyder att jag har en veckouppgift att göra, ett prov och en konsertrapport från en klassisk musik spelning plus måste göra en radiolyssningsrapport som extra credit. Psykologin230 är det ett ordförhör, Psykologi211 Midterm och Biologi Labquiz. Wow. Och på onsdag kommer mamma, pappa och Elias så vill gära vara klar innan dess. Blir helt enkelt en plugghelg! 
Ska jag vara helt ärlig låter det nog mer än vad det är. Musiken kommer ta ett tag men sen är det klart och det är en onlinekurs så det är inte så svårt. Förhör och quiz är simplet och midtermen verkar riktigt enkel så  det värsta är engelskauppsats nummer två.
 
Nu är det iallafall helg och det är skönt! Idag hade jag först lektion sen åkte jag till fashion valley och köpte anteckningsblock och yogapants. Riktigt nöjd med mina köp! Efter det har jag gjort denna veckans musik, ätit lunch och kvällsmat, köpt ny ansiktstvätt och lite smått och gott. Var supertrött för har inte sovit mer än 4 timmar i natt eftersom jag inte kunde somna men lyckades hålla mig vaken hela eftermiddagen och nu ligger jag här och är pigg igen. Suck..
 
Imorgon ska jag träffa Donna. Vi ska äta lunch på Panera Bread vilket ska bli trevligt. Har inte träffat henne sen innan jul. På söndag blir det en utflykt till Balboa Park för att kolla på en orgelkonsert som jag ska skriva min konsertrapport om. Det ska bli fint väder och spelningen är utomhus så ska bli mysigt. Haein sa att hon kanske kunde följa med så ska höra av mig till henne också. 
 
 
Kyckling istället för fisk idag. Och bubbelvatten till! Mums! Det bästa med att laga sin egna mat är att man kan göra hur mycket sparris man vill utan att slåss om den. Hemma får man alltid typ bara 3 var...
 
Mina anteckningsblock och pennor som jag köpte idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0