Sightseeing i Carlsbad och Oceanside!

Idag har hela dagen spenderats i Carlsbad och Ocenside. Började med frukost innan vi åkte genom Carlsbad och vidare till Jim och Anita's beach house där vi kollade in hur det går med bygget. Sen fortsatted vi till Oceanside hamn och åt lunch på Jolly Roger. Jag åt jättegoda fisk tacos. 
Vi åkte också förbi en outlet i Carlsbad och förbi Flower Fieldsen som blommar nu, var riktigt fint!
 
Senare åkte vi och åt på en mexikansk restaurang. Jag åt grilled chicken, mango & avocado burrito som var helt fantasktisk! Efter maten åkte vi tillbaka till huset och John och Jordan kom. Var en mysig kväll och jag är jättetrött nu så ska sova så jag orkar ta mig upp imorgon så vi kan ge oss av mot LA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0