Skolaskolaskola..

Engelskalektionen idag var hemsk. Fick tillbaka min uppsats och det var endel jag måste fixa. Ugh, orkar inte hur kritisk hon är mot saker som allvarligt inte ens är fel. Jag fattar att den inte var perfekt och ärligt talat kändes det som en av mina sämre verk men några kommentarer kändes bara helt fel.. Förstår bättre vad som krävs nu dock så ska skriva om den och förhoppningsvis blir det riktigt bra. Jag har iallafall accepterat att kanske måste nöja mig med ett B i kursen. Vill inte krossa mitt perfekta 4.0 GPA :( 
Funderar på att lägga till en till kort kurs denna terminen efter musiken slutar. Skulle vara drama isåfall som general ed. och pass/no pass vilket innebär att det räcker att ara bli godkänd utan att det påverkar GPA. Isåfall skulle jag bli klar med 19 units denna terminen. Fattar ni hur mycket det är? 12 är fulltid.
Anledningen är att jag funderat lite på att byta programinriktning och jag vill fortfarande bli klar med alla City College-kurser så jag kan byta till SDSU hösten 2014. Får se lite hur det blir med allt..
 
Imorgon har jag en biologi fiel trip i Balboa Park. Vi ska kolla på växter eller något. Blir säkert kul. Det borde inte ta så lång tid och jag hoppas det blir kul!
Efter det ska jag åka upp till Jim och Anita och så ska vi äta hos Mary. Jordan och John kommer också och är ganska säker på att även Bob och Annette kommer vara där! Blir supertrevligt!
 
Har mått illa idag, hoppas det släpper när jag sover. Orkar inte om jag blir sjuk eller något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0