Slappmåndag

Idag har inget speciellt hänt. Var ute och gick en promenad. Hade fortfarande ont i huvudet när jag vaknade men så småningom försvann det! Skönt.
Älskar mina slappa måndagar. 
I övrigt känner jag mig sjukt otränad för tillfället. Tror jag ska prova gymmet imorgon. Det är dock jättelitet :( Hade verkligen velat komma igång med ordentlig, regelbunden träning igen för gillar inte att känna mig så ur form. Jag menar visst jag är ute på powerwalks hela tiden men det är inte lika regelbundna som förut och jag gillar inte att vara såhär passiv. Önskar jag hade någon aktivitet att göra några dagar i veckan, men finns inget jag känner för heller. Dilemma.
 
Önskar jag hade ett husdjur. En liten hund vore perfekt. Då har man en bra anledning att gå ut och gå dagligen. Och sällskap! Blir så ensamt. Har mina roommates såklart och jag pratar med de dagligen, iallafall Giulia men ändå...
 
Ska sova nu, är inte på humör för att skriva.. :(

Kommentarer
Postat av: Martin

Maila gymmet på skolan. Ser bra ut och ett lätt sätt att bli lite regelbunden i sin träning. Dessutom ett bra komplement till promenerandet.

Kram

Svar: Får väll göra det. Önska dock det vore närmre..
Matilda Isberg

2013-03-12 @ 08:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0