Snart får man besök!!!

Nu är det snart dags för mamma, pappa och Elias att komma hit! Om mindre än 24 timmar är vi förhoppningsvis återförenade men man vet aldrig med flygplan och eventuella förseningar. Jag ser iallafall fram emot det väldigt mycket!!
 
Föresten om någon undrar har min förkyldning redan blivit bättre!! Fortfarande inte helt borta men snart!
 
Idag har jag jobbat på min musikuppgift. Det går framåt och kommer definitivt slutföra den imorgon. Har inte hunnit göra så mycket på engelskan eftersom jag fokuserat på musiken men imorgon har jag massa timmar på mig att hinna bli klar så det är ingen fara med det. 
 
Imorgon är planen som ni kanske försår att slutföra allt plugg för denna veckan så jag inte behöver tänka mer på det när jag har besök. Dock har jag tre lektioner jag måste gå på medans de är här men det är inte något större problem. Tänkte först skippa biologin men låter som det är en viktig lektion så lika bra att gå. Provet på psykologin lär gå snabbt och sen är det bara killer engelska kvar... Men sen är jag fri i en hel vecka! :)
Sen måste jag gå och handla lite också men det är en småsak!
 
Är på väldigt bra humör just nu. Saker känns ganska bra för framtiden för tillfället vilket är jätteskönt. Allvarligt kan jag inte komma ihåg senast saker kändes riktigt bra men skulle vilja säga att det var när jag fick Celtic. 2006. Det är ganska länge sen så ni måste förstå varför det känns extra bra när det faktiskt känns bra. Hoppas bara det håller i sig.
 
 
Såhär ser det ut varje kväll när jag försöker sova. Går oftast inte så bra heheh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0