SPRINGBREAK!

Fick inte skrivet något igår eftersom jag hade fullt upp med att plugga tills jag somnade.
Dagen börjades med en promenad från hotellet till Clayton's där det blev storfrukost med pannkakor och hela köret! Efter det fortsatte vi vår promenad ner till stranden, förbi hamnen och under bron. 
 
Lunch sen blev det på Miguel's. God mexikansk mat! Mums! 
Överlag var det en ganska lugn dag. Jag var tvungen att plugga lite och åka till skolan för att skriva prov. Släppte familjen på Horton Plaza så de kunde underhålla sig undertiden. Provet gick bra kändes det som och jag var klar på bara 30 minuter så sen körde vi tillbaka till Coronado igen och köpte mat från Panera innan det var dags att sova. Eller alla andra sov medans jag pluggade.
 
Idag har haft engelskalektion. Fick tillbaka min uppsats med A-. Vet ni hur chockad jag är. Jag undrade om den ens var bra nog för att vara godkänd... Min lärare fråga hur jag kunde va så bra på engelska utan att ens vara härifrån och ja vad ska man säga. 

Nu är jag tillbaka på hotellet. Väntar på att mamma och pappa ska checka ut sen blir det en tur förbi Fashion Valley och min lägenhet innan en vacker biltur längs 101 till Anita och Jim.
 
Btw har jag springbreak nu! YEY! :D
 
 
Elias på vår balkong med utsikt över bron till Coronado
 
Elias och sin supergoda frukost!
 
Har haft sämre pluggförhållanden i mina dar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0