Swedish smörgåsbord american Style

dag har varit en lång dag och måste kämpa för att hålla ögonen öppna nu. 
Började med biologi field trip i Balboa Park. Det var superkallt på morgonen och vi identifierade vara växter vilket var sådär kul... 
 
Efter det var slut åkte jag tillbaka och bytte om och gjorde mig iordning innan jag körde till Mary där även Annette och Bob var. Det var dags för deras årliga svenska julbord fast lite senare än vanligt.. Efter någon timme kom även Anita och Jim och sen Jordan och John, Cindy och Rick(de som hämta mig på flygplatsen), deras son Scott och hans respektive Jamie och ett par som bor vid Mary. Det hela var supertrevligt och även om jag inte är förtjust i julmat(dvs all svensk högtidsmat) fanns det saker som jag gillade! Alltid kul att träffa Jordan och John!!!
 
Efter åkte jag hem till Jim och Anita och ska sova här inatt. Imorgon kommer Bob, Annette och Mary över för brunch vilket ska bli mysigt! 
 
Nu somnar jag snart! Lång dag men förhoppningsvis for jag en god natts sömn. Är omställning till sommartid dock så förlorar en timme men det är OK.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0