Tillbaka till min vanliga vardag igen.

Då var det tillbaka till verkligheten igen idag. Eller egentligen så är det inte riktigt som vanligt just nu för jag har fortfarande lov till på måndag (tisdag för mig som inte har skola på måndagar heheh). Idag har jag iallafall varit och handlat och laddat upp med allt som behövs för att leva det vill säga mat. 
 
Bortsett från det har dagen varit till mestadels en slappedag. Jag var ute och gick en power walk runt tvåtiden och sen har jag kollat ikapp på TV-serier jag missat under veckan. Har varit riktigt skönt att inte göra någoting och vila upp sig lite. Köpte en chokladhare och deppade lite över faktumet att jag var tvungen att betala mitt påskgodis själv och att ingen skulle gömma det för mig.. Det är okej, antar det är en av de tråkiga delarna av att bli gammal...
 
Imorgon ska jag iallafall först på easter brunch hos Donna vid 10.30 och sen framåt eftermiddagen ska jag köra upp till Anita och Jim fö easter dinner så det blir en händelserik påskdag! Förhoppningsvis hinner jag få in lite pluggande därimellan så jag kommer igång inför mitt biologiprov nästa vecka! Är dags att ta tag i den kursen ordentligt och se till att prestera lite bättre!! Provet är på torsdag så har fortfarande gott om tid men måste komma igång imorgon och läsa igenom allt innan jag börjar gå in mer på detaljer...
 
Nu är klockan nästan 11 och jag börjar känna mig riktigt trött så ska försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0