Allt snurrar...

Har huvudvärk som inte vill släppa och det suger verkligen. Har seriöst alltid ont i huvudet känns det som. Mår dessutom illa. Jättejobbigt. Känner mig helt yr och svag och det är jobbigt. 
 
Idag har jag varit inne mest hela dagen utan att göra särskillt mycket. Har varit väldigt trött och orklös så kände inte riktigt för att göra något plus att det har varit molnigt och rätt så kallt..
 
Tog nyss ett bubbelbad och hoppades det skulle hjälpa men istället när jag var klar kände jag mig så yr och mitt hjärta började slå jättesnabbt så jag var tvungen att ligga ner i en halvtimme typ och sen ta litte glass och när jag fick i mig socker blev det lite bättre igen iallafall. Men huvudvärken stannade kvar.. Pallar inte att det ska hålla på så här hela tiden, kan man inte bara få mår bra ibland. 
 
Nu tror jag jag ska försöka sova och hoppas det hjälper iallafall.. Det är bara jag hemma dock vilket jag inte gillar för gillar inte att sova om jag är ensam.. :( 
Mår bara kasst och har ingen ork och är så trött att jag typ vill gråta, känner mig bara 500% done med allt och önskar helt allvarligt jag kunde åka hem nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0