ännu en slappdag i solen!

Idag har varit ytterliggare en slappdag! Tänkte gå ner till stranden men märkte väldigt tidigt att det blåste rätt ordentligt så la mig vid poolen istället vilket också var skönt! Efter det har jag duschat, ätit mat, sett film och fortsatt ta det lugnt! Skönt med en avslappnande helg helt klart!
 
Imorgon är det måndag, och start på näst sista skolveckan. Inte för jag har lektioner på måndagar men ändå! All Time Low spelar en gratis konsert på House of Blues vilket jag lyckades få biljetter till så blir antagligen en tur till Downtown på kvällen! Problemet är bara att där ofta är svårt att parkera och så.. Giulia kommer följa med isåfall iallafall så det är ju kul! Även om jag allvarligt inte tror hon kommer uppskatta deras musik.. 
 
Är sjukt störigt för jag är jättetrött men vårt rum är jättevarmt så finns inte en chans att jag kommer somna på ett tag... Eller så lyckas jag bara för att vakna lite senare. Känner att det kommer bli en sån natt man ligger vaken jättelänge sen plötsligt kommer en kall vind genom fönstret och temperaturen blir lagom för att kunna sova och den sekunden när det blir lagom kallt igen är en av de bästa känslorna i världen! Hoppas bara det kommer rätt snabbt!! 
 
Imorgon ska det vara varmt igen så blir väll poolen eller stranden då oxå! Är egentligen sjukt tråkigt att bara ligga där men inte precis så att jag har något bättre att göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0