Då var bilen såld!

Ytterliggare en bra dag idag med Johanna. Vi började med att efter frukost stick och tvätta bilen. Betalade hela 8 dollar för premiumtvätt och den har aldrig glänst mer än den gjorde efter! 8 dollar är ingenting för det resultatet!!! Sen åkte vi till Carmax och de kollade igenom bilen och gav mig ett pris, de verkade inte märka handtagsproblemen och checkade allt som perfekt. Är rätt nöjd med priset, hade fått mer om jag sålde den privat men orkar inte heller deal med creepy people från Craigslist vilket jag definitivt hade blivit tvungen med en billig bil. 
 
Efter Carmax var det dags att ta 100 bussar tillbaka eftersom det var söndag och den snabba inte gick. Istället var vi tvugna att åka förbi Fashion Valley vilket ledde till lite shopping och lunch innan vi fortsatte på trolley och en buss till. Efter det var vi bägge jättetrötta och satte oss en stund i Jacuzzin och slappade. Tillsist gick vi till Trader Joe's och köpte lite hummus, morötter, pita chips och vindruvor som vi åt som kvällsmat. Köpte också cider till nu när jag är 21 och faktiskt kan köpa. Det blev perfekt plockmat eftersom ingen av oss var jättehungriga heller!
 
Imorgon ska jag packa på morgonen, kanske blir en sväng till stranden eller något vi får väll se. Viktigas är att jag får undan lite grejer så jag kan känna mig redo att lämna. Det är även Memorial Day imorgon vilket är en helgdag som firar sånna som dött i krig. Tror jag. 
 
Nu är jag helt utslagen och ska försöka sova trots att klockan inte är mer än halv 10. Skönt när man är trött i både huvud och kropp för då somnar man lättare och sover djupar. Iallafall jag som vanligtvis har problem med att både somna och sova efter jag väl somnat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0