Everything sucks.

Så trött på allt, orkar inte mer. Min engelska uppsats är nu betydligt bättre men den är fortfarande för kort. Körde Giulia fram och tillbaka till Downtown eftersom jag ändå skulle till skolan och på något vis lyckades handtaget på passargerar dörrens insida gå sönder. Ska sälja den bilen om typ 2 veckor. Kul. Köpet på Frozen Yogurt som jag unnade mig själv gick inte igenom så var tvungen att använda mitt Mastercard. Allt suger. 9/5. 9+5. 14. Det är alltid 14.
 
Positivt är iallafall att min presentation gick bra och jag täffade Haein idag. Annars not so much. Känner mig typ för att gråta. Inte för att något antagligen är en krissituation men ändå. Orkar verkligen inte mer. Vill åka hem och sova i min egna säng. Den är så mycket skönare än denna jag har här. 
 
Ska väll sova nu och försöka glömma allt och slippa verkligheten ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0