Födelsedagsäppelkaka! :)

Idag har jag inte gjort mycket. Pluggat lite och så. 
Donna kom över med en äppelkaka eftersom jag fyller år på onsdag! Kommer verkligen sakna att ha folk runt mig på min födelsedag. Som förra året när hela familjen cykla in till stan och åt på restaurang. I år blir det nog rätt ensamt. Har dessutom skola på kvällen till 10.. 
Fick också ett par jättefina örhängen! :)
 
Imorgon blir det mer plugg. Känner egentligen att jag är lite efter vad jag borde inför proven denna veckan men det ska väll inte ta allt förlång tid att ta igen. 
 
Är superpigg just nu så vet inte hur jag ska kunna somna.. Förhoppningsvis lyckas jag efter ett tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gulligt av Donna! Får vi se bild på örhängena?

Svar: Jag tog en bild men jag glömde ladda upp den!
Matilda Isberg

2013-05-21 @ 09:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0