Happy Birthday to me!

Då var det dags för min 21a födelsedag! 
Även om det har varit ensamt att inte vara hemma har det varit en bra dag! :)
Har fått blommor från mamma och pappa, kort och telefonsamtal från Mary och Anita&Jim, kort+nalle+örhängen från Giulia sen självklart skype med mamma, pappa, Elias & Axel, mormor & morfar och farmor & farfar!
Känns verkligen bra att veta att folk bryr sig även om jag är långt borta.
 
Idag har jag haft en lektion på kvällen, Sista kapitlet i lifespan development. Det vill säga döden så var ju lite lagom kul.. Kursen har iallafall varit mycket intressant över terminen!

Imorgon är det sista proven. Behöver fortfarande plugga mer men det ska säkert gå bra, har hela dagen imorgon att gå igenom allt och egentligen kan jag det bra måste bara verkligen få det att fastna.
 
 
Nalle med Happy Birthday halsband från Giulia
 
Grattiskort!
 
Blommor från mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0