Hemma igen!

Då var man hemma igen.
Orkade inte skriva på kvällen men nu är klockan kvart i 6 på morgonen och jag kan inte sova. Brukar aldrig har problem att vänja om mig vid tidskillnader men det är så ljust ute och jag är för lat för att dra för.
 
Min hemresa flöt på bra! De flög ikapp det mesta till London men det blev ändå riktigt tight. Planet landade 15.05, redo att släppa av folk 15.15 och gaten till nästa plan stängde 15.40. Jag satt så klart långt bak och var inte av planet före 15.20. Landade på terminal C så fick springa till tåget till terminal A, sen genom border control 15.28, säkerhetskontroll 15.37 och sen sprang jag genom hela terminal A till gate 20 som ligger på andra sidan av hela terminalen och på något magiskt vis hann jag på planet. Att ta sig från ena sidan av Heathrow till andra på 20 minuter måste typ vara ett rekord. Kom jag ihåg att säga att mitt handbagage vägde massor oxå?
 
Tyvärr var inte mina väskor lika snabba så de hann inte med i bytet men nu kör de hem de till mig istället, antagligen under dagen idag. Det är inte helt fel heller!
 
Lägger upp lite bilder nu som inte ville komma med igår från telefonen!
Eventuellt kommer jag fortsätta uppdatera här även nu när jag är hemma. Får se om mitt liv är händelserikt nog! Har iallafall en Europaresa inplanerad så det kommer hända lite saker iallafall! :)
 
Utsikten från restaurangen vi åt på innan jag åkte!

Jag och Mary åt Fish & Chips
 
Anita och Jim
 
Vi alla delade på en efterätt för att fira att både jag, Anita och Mary nyss har fyllt år!
 
Skönaste flygoutfiten, ser inte ens sunkigt ut som mjukiskläder!
 
Solnedgången.
 
Perfekt flygning från London till Köpenhamn! Molnen ser så mysiga ut, önskar man kunde hoppa på de!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0