HOPPAS JAG INTE BLIR SJUK NU I SLUTSPURTEN!!!

Känns som jag håller på att bli sjuk och Giulia har 39 graders feber så det är väl inte helt omöjligt.. Har egentligen inte riktigt tid att vara sjuk just nu när finals och slutarbeten är på gång men vad gör man. Hittills är jag frisk iallafall, bara lite hängig, trött och frusen men förhoppningsvis vänder det innan jag blir sjuk.
 
Idag var det min sista biologilabb, förutom lördag då vi ska ha tipsrunda på zoo vilket jag, som det barn jag är, ser fram emot sjukt mycket! På söndag ska jag på suprise party, är lite avundsjuk med tanke på att jag också önskar någon hade fixat ett surprise party för mig någon gång men har inte så många vänner som skulle kunna bjudas ändå så hade kanske inte varit en hit även om jag verkligen velat...
 
Förövrigt har jag en del skolarbete att slutföra i veckan. Två uppsatser bland annat och nästa vecka är det 2 prov som måste pluggas inför. Känns som läget är under kontroll iallfall och som om jag kommer kunna sluta denna terminen bra. Bara två veckor och 1 dag tills jag åker hem nu. Veckorna bara flyger förbi, trots att dagarna ofta känns långa.
 
Dags att krypa till sängs nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0