Inte många dagar kvar nu..

Slödag idag. Fick tillbaka resultat från proven igår och kommer sluta på A i bägge kurserna! Yey! :) Får ser hur Engelskan slutar men finns en chans att det blir A i alla kurser även denna terminen, men blir det ett B så är det väll okej det med! :)
Har inte kommit så långt i min packning idag utan har istället sett igenom en halv säsong till av Glee och nu har jag därmed snart avslutat 4 säsonger på mindre än en vecka samtidigt som jag har haft finals och projekt att skriva. Kan ju säga at det kanske inte var den smartaste veckan att se en hel serie men whatever det har ju gått bra ändå. :)
Imorgon kommer Johanna, hon skulle visst åka på kvällen inte komma, så plockar upp henne imorgon runt 9 tiden :) Efter det ska jag tvätta min bil och lämna den till Carmax!! Ska bli kul att ha henne här några dagar innan jag åker! :D
Nu ska jag se klart de sista två avsnitten av säsong 4 även om jag borde sova haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0