Klar med skolan!

Då var mina sista prov avklarade. Och därmed också sista skoldagen! Kände mig lite stressad över att jag inte hade pluggat tilräckligt men sen insåg jag att första provet behövde jag bara få 85/120 på och sen precis innan fick vi se var vi låg och då insåg jag att ja behövde 63/100. Bägge dessa resultaten skulle räcka till A i kurserna. Insåg oxå att jag hade näst bästa resultat hittills av alla i bägge kurserna. Även om jag såklart vill prestera så bra jag kan så kändes det skönt att veta att det var ganska säkert.
 
Detta blir också avslut på ett skolår. Har varit ett jättebra år och jag har lärt mig massor. Framförallt om mig själv och att ta hand om mig själv. Skolmässigt har jag säkert lärt mig ett och annat men tror ändå jag måste säga att framförallt har det varit en personlig utveckling.
 
Idag träffade jag Haein, tråkigt att säga hej då men tror ändå vi kommer lyckas hålla rätt bra kontakt! 
 
Imorgon kommer Johanna och hälsar på några dagar från San Francisco, ska bli riktigt kul! Sen är det väll dags för mig att börja packa ordentligt!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0