Let's Go Padres!!!

Idag började min dag med att jag upptäckte att vattnet var avstängt. Yey... Sämst start ever. Fick springa och köpa frukost och sen pratade jag med mamma och pappa som skickade bilder på mig från när jag var liten som jag ska använda i mitt psykologiarbete. Ska nog bli bra. Har gjort en plan så nu måste jag bara slutföra det. 
 
Vädret idag har varit dåligt. Regnade jättemycket fram tills sådär 3 då det klarnade upp vilket var tur eftersom jag skulle med Donna på Pardres match. Vi åkte dit strax efter 6 och klockan 7 började matchen. Kanske inte är den absolut roligast sporten att kolla på men det är stämningen som finns på alla sportevent som gör det kul! 
Det slutade med vinst för San Diego, som mötte Miami, vilket var kul såklart! Lärde mig också att förstå hur det går till och sånt vilket jag hört är komplicerat men allvarligt hängde jag med bra från första inningen. :)
 
Nu är jag faktiskt för engångs skull trött så ska nog kunna somna! Ser fram emot att sova, helt slut! Det är också något som alltid kommer med sportevent, antagligen för man nästan kan ta på spänningen och hela viben från det hela. Men älskar det!
 
San Diego Padres vs. Miami Marlins
 
Vinst för Padres!! :D
 
Liten San Diego souvernir tröja hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0