När saker blir inte riktigt som tänkt...

Första torsdag kvällen sen, jag vet inte en hur när, jag inte måste sitta uppe med engelskaarbete. Känns riktigt skönt kan jag lova! Inte för att jag kommer kunna somna på ett tag men känns ändå skönt!
 
Idag skulle jag träffat en i min biologi först för att gå igenom snabbt bar inför provet men sen kände hon att hon kunde det så blev inget och sen skulle jag ätit med Haein men hon hade en labrapport att skriva så blev inget där heller vilket plötsligt gjorde min dag väldigt ohändelserik!
 
I morse försökte jag få ordning på beställning från Victoria's Secret med grejer till mamma och en bikini till mig eftersom jag lämna tillbaka den senaster.. Såklart när jag precis ska beställa tar biknin slut och kan inte skickas före mitten av juni men efter mång om och men lyckades jag beställa en storlek som borde va ok och nu får jag hoppas jag hade rätt!
 
Hade som sagt biologiprov idag. Det var lite jag inte kunde men jag vet att jag borde kanske pluggat mer men samtidigt är jag ganska säker på att det är ett starkt A ändå så kändes inte riktigt värt det. 
Hade psykologi efter, var sjukt hungrig eftersom jag inte ätit ordentligt idag.
 
Nu är jag äntligen tillbaka och har fått i mig mat vilket var så gott! Äta när man är riktigt hungrig är med på min lista av favoritkänslor! 

Nu är det dags att iallafall göra mig redo för att så småningom sova, kanske läsa lite! Imorgon ska det bli över 30 grader så blir väll stranden efter engelskan! YEY!
 
Så fint det är när man kör vägen från Fashion Valley till skolan och kör genom Balboa Park!
 
Gillar ni inte mina nya strumpor? 
 
Spiderman :D Älskar mina nya short också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0