Nästan avresa nu!

Näst sista dagen i San Diego idag. Johanna åkte vidare imorse så sen har jag fått sysselsätta mig själv. Har packat om lite och offrat lite kläder. Tror allt är inom viktgränserna nu men får dubbelkolla imorgon igen! Har varit problem med min bokning så kan inte checka in online vilket suger eftersom jag verkligen vill ha en fönsterplats så man kan sova bättre.. Ska ringa imorgon och fråga om de iallafall kan seata mig även om jag kommer få fixa incheckningen på flygplatsen.. 
 
Ikväll så åkte jag med Donna och Jim och åt mexikanskt. Jag åt shrimp enchilladas och var supergott. Lite mycket ost bara.. Efter det köpte vi gelato på ett annat ställe och det blev en riktigt mysig kväll. Slutade med att köra upp till monumentet på Mt. Soledad, coolt att se ut över hela staden på kvällen. 
 
Imorgon ska jag lämna in nycklarna på morgonen så efter det får jag väll stanna i lägenheten annars blir det svårt att komma in... Ska gå upp lite tidigare och passa på att skriva ut min itinerery för resan! 
Anita och Jim ska köra mig till flygplatsen och innan dess ska vi gå ut och käka. Blir mysigt! 
Nu ska jag sova. Gjorde nyss en favorit i repris och spillde vatten i sängen.... Jaja var inte så mycket denna gången och dessutom bara i sidan!!
 
För övrigt fick jag ett A i engelskan, nu har jag garanterade A i alla kurser utom en som är rätt så säker också men får se när betygen är satta. Inte helt illa att åka iväg ett år och sätta högsta betyg i alla kurser trots att det ibland kännts som ingenting går rätt och orken inte funnits för något! Får man väl vara nöjd med!
 
Känner mig redo att åka nu, ska bara ta mig igenom dagen imorgon sen bär det av igen!
 
Packad och Klar
 
Mogen tjej som har gosedjur, filt och spiderman kudde med på planet hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0