Packa Packa!

Tro det eller ej men jag är färdigpackade hela 48 timmar före avgång. Måste vara ett nytt rekord för mig! Blev tre stora väskor som alla väger över 22 kg. Det är som tur är under gränsen på 23 även om det är precis. Hoppas min våg väger lika med den på flygplatsen, annars kan det bli problem.. Har fortfarande en bikini som ska ner och lite bodylotions och liknande så kommer kanske bli tvungen att offra några fler kläder.. Fattar inte hur allt kan ta så mycket plats och vara så tungt!!! 
Ska iallafall bli skönt att få komma hem! Saknar alla så mycket! 
 
Bortsett från att packa har jag och Johanna varit nere på stranden en stund och sen på kvällen badat både i poolen och Jacuzzin! Mysigt! :)
 
Imorgon måste jag gå till banken och lösa in min check med pengarna för bilen, sen måste jag också ringa british airways och berätta att jag har en gitarr med mig och slutligen betala för extra väskorna! Bortsett från det har jag inga speciella planer! Johanna åker vidare till en annan kompis hon har här i San Diego på morgonen så efter det är jag on my own. Giulia kommer tillbaka från Grand Canyon också! 
Imorgon kväll ska jag ut och äta med Donna vilket ska bli supertrevligt också!
 
Coronado
 
Jag och Johanna på Coronado
 
Pirayor på SeaWorld!
 
Solnedgången i Pacific Beach
 
Milkshake i Fashion Valley
 
Jag och Johanna i PB vid solnedgången!
 
 
På SeaWorld
 
Utanför Seaworld, lilla bilen som nu är såld!
 
Jag på Coronado
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0