Shopping shopping :)

Känner hur lektionerna börjar komma till sitt slut nu och det är verkligen inte lång tid kvar på terminen. Psykologi idag som kändes väldigt seg eftersom jag känt mig fortsatt hängig idg och tror kanske jag till och med haft lite feber.. 
 
Bortsett från att jag känner mig lite krasslig har dagen varit bra. Har fått beställt de sista kläderna jag spanat in och velat köpa innan jag åker, hoppas nu de passar! Det enda jag vill ha också är nya uggs. De jag har är först och främst inte äkta och de håller på att falla sönder och med tanke på att det är en prisskillnad på 1000 kronor jämfört med hemma så kommer jag nog ångra mig om jag inte köper ett par. 
 
Har skrivit klart min psykologiuppsats och börjat lite smått på engelskan så jag känner att jag är på god väg att slutföra veckas uppgifter. Nästa vecka ska ett psykologiarbete in, två prov och ett kort quiz. Känns överkomligt!
 
Nu har jag precis ätit Carne Asada Burrito till kvällsmat, eftersom jag höll på att svälta ihjäl efter min lektion, och nu ska jag börja krypa till sängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0